TAKAISIN HAALARIHOMMIIN! Pitkä isävapaa valmentamisesta on jollain tavalla ohi kun GM Markkanen ylipuhui palaamaan keltamustiin. Niin, palaamaan. Vuodet ovat vierineet ja harva enää muistaa allekirjoittanutta luutimassa legendaarisen partasuun pakkiparina. PoNoVo on tämän 15 vuoden tauon jälkeen ottanut ISOJA harppauksia kohti urheilullisuutta sekä kilpailuhenkisyyttä. Toki, seuran edustusjoukkueen kulttuurissa on käsittääkseni aina kuulunut myös isompi ja pienempi pilke silmäkulmassa kaikissa yhteisissä tapaamisissa. Tulevan kauden jengi on mielenkiintoinen sekoitus kokemusta ja nuoruuden intoa. Iso haaste valmennukselle on saada tämä paperilla helppo yhtälö toimimaan siten kuten se unelmissa menee. Uusille vastuunkantajille on nyt tilaa ja moni pelaaja toivon mukaan myös käyttää sen. Parhaimmillaan PoNoVo ja II-divisioona on loistava välietappi ja pelikokemuksen kartuttaja nuorelle pelaajalle matkalla The Showhun (LIIGA). Uusia tuulia on myös valmennuksen päähän rakennuttu välivuosien aikana. Tulevan kauden PoNoVo tulee olemaan erittäin hyvin liikkuva ja aktiivinen ryhmä. Lisäksi pelaajien itseohjautuvuutta ja itsensä kehittämistä kannustetaan valmennuksen puolesta. Mitään robottisählyä ei tulla Huhtiniemen matolla pelaamaan. Isot kiitokset omasta puolestani jo tässä vaiheessa muulle valmennusryhmälle (Oskari Kangas, Timo Tahvanainen) sekä taustaryhmälle GMstä huoltajaan. Nähdään hallilla, Päävalmentaja Olli Englund
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MTY=