Ponovo 2016 - 2017

EDUSTUSJOUKKUEEN KAPTEENIN MIETTEITÄ… Pontukselta on kuulunut kummia läpi menneen kesän. Ensin lähti valmennus ja puolet joukkueesta, mikä kirvoitti kaupungin salibandypiireissä varsin villejäkin huhuja joukkueen iskukyvystä. Kova työ näkyy kuitenkin alkavan kauden pelaajalistassa, joka on pullollaan uusia kasvoja ampparisukkiin, mutta samalla tuttuja nimiä edellä mainituille salibandypiireille. Valmennustilanne on hieman erilainen kuin aikaisempina vuosina, kun vastuu jakaantuu päävalmentaja Englundin ja myös mailan kanssa heiluvien allekirjoittaneen ja Tahvanaisen matalille, mutta vankoille harteille. Valmennuksen toiveissa olisi saada ajatus aktiivisesta pelityylistä näkymään myös Huhtarin sinisellä. Kotipeleissä saattaa hyvinkin sattua ja tapahtua muuallakin kuin lihapiirakkajonossa. Pelaajapuolella poikkeuksellisen suurta poistumaa paikattiin monesta eri suunnasta. Yksittäisiä pelaajia saapui niin seuran omista joukkueista, eri juniorijoukkueista kuin pidemmiltäkin huileilta lajin parista. Aikaisemmista vuosista poiketen naapuriseura NST:hen myytyjen tähtipelaajien tilalle saatiin paluupostiakin, kun kakkosdivaritason kriteerit kohtalaisesti täyttävät Voutilainen, Pynnönen ja Kaila saapuivat keltamustiin liigasta. Kapteenin henkilökohtainen arvio on, että onnistuessaan joukkue taistelee pitkälle kevääseen lohkon kärkisijoista. Playoffit edellisten kausien tapaan eivät ole missään nimessä haihattelua. Taattua on kuitenkin se, että Liikuntakeskuksen lehtereillä kansa viihtyy ja lihikset tekevät kauppansa. Iso käsi ja nöyrä kiitos kaikille, jotka tekevät tämän tänäkin vuonna mahdolliseksi. Manageri, joukkueenjohto, vapaaehtoiset myynti- ja tilastopöytien takana, yhteistyökumppanit ja joka ikinen mukana olija ansaitsevat kiitoksensa. Nähdään Huhtarissa! Oskari Kangas

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MTY=