PONOVO TARJOAA AKTIVITEETTEJAMYÖS PERHEEN PIENIMMILLE! PoNoVo nuorimmat säbäilijät on jaettu kahteen joukkueeseen, G-junnuihin ja säbäkerhoon. G-junnut ovat iältään 6-7 vuotiaita ja säbäkerholaiset ovat 4-5 vuotiaita. Säbäkerholaisten toiminnan tarkoitus on saada lapset innostumaan liikkumisesta. Harjoitusten painopisteenä ovat leikit ja pelit, onnistuneen harjoituksen jälkeen kuuluu käytäviltä naurua ja posket punoittavat mukavasti. Harjoituksissa harjoitellaan myös salibandyä, jokainen lapsi tekee suoritteita mahdollisimman paljon ja jonottelua on vähemmän. Säbäkerho osallistuu pelitapahtumiin Lappeenrannan alueella, viime kaudella oli pelitapahtumia yhdessä TaiKin ja StU:n kanssa. Säbäkerho treenaa Voisalmen koululla kerran viikossa perjantaisin klo 16:30 - 17:30. Kerhon ohjaajilla on kokemusta lasten ohjaamisesta sekä salibandystä. G-junnuissa pelaavat 2009-2010 syntyneitä lapsia ja harjoituksia on kaksi kertaa viikossa. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin 17:00 – 18:00 ja perjantaisin 17:30 - 18:30 Voisalmessa. G-junnuissa toiminnan tavoitteena on pitää hauskaa yhdessä sekä kehittää lasten henkilökohtaista salibandyosaamista. Osa lapsista on harjoitellut jo kaksi vuotta ja osa on juuri aloittaneita säbäilijöitä. Salibandyliiton sarjaa ei alueella vielä ole, alueella pelataan kerhoturnauksia. Mikäli lapsesi on kiinnostunut kokeilemaan kivaa lajia hyvässä seurassa, ole rohkeasti yhteydessä ja kysy valmentajilta lisää! Säbäkerho, Viivi Kurkaa, puh. 050 461 5300 G-junnut, Markus Helvasto, puh. 0400 657 827
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MTY=